Nytt garn – Sandnes Fritidsgarn

My stasch

Igår råkade jag sådär bara av en händelse titta in i vår lokala garnbutik. Den är liten men alldeles underbar. Garn från golv till tak och med en underbar ägare som alltid har något snällt att säga och goda råd att dela med sig av. Och precis som alltid så kom jag inte därifrån med tomma händer. Sex nya färger har fått komplettera mitt garnförråd. Lycka!

Då jag har flera större projekt pågående just nu så letade jag efter något snabbskapat och som andas vår. Jag tänker mig ägg, blommor, färger och natur. Så jag bad om råd och hon visste precis vad jag behövde, älskar sådana personer! Mitt i prick var det: Sandnes Fritidsgarn. Ett grövre och stadigare norskt ullgarn i underbara matta färger. Precis min smak.

My stasch

One thought on “Nytt garn – Sandnes Fritidsgarn

Leave a Reply

